Belog Cikgu Rohiexa

Belog Cikgu Rohiexa
Kenangan Kita Umpama Buah Strawberi...

Thursday, April 29, 2010

Tajuk Entri : Macam2 Ada....

Assalamualaikummm...

Exam dah habis.Ramai dah packing barang dan ramai pula dah selamat tiba di kampung halaman. Ada lagi pula yang masih tinggal beberapa paper di mingu depan. Meneruskan sisa perjuangan dengan perasaan jeles di hati (hehe). Berakhirnya exam kali ini, bermakna berakhirla exam bagi kami pelajar sem 7 untuk sepanjang berada di UPSI tercinta ini. Bukan nak kata puas hati, tapi legalah sikit sebab lepas ni kena pulak berhadapan kerenah dengan dunia luar. Lain tau perasaannya.

Walaupun exam dah habis,tidak bermakna saya dapat bersenang lenang, berlenggang kangkung pulang ke Taiping terus. Saya masih ada misi yang tertinggal di Tanjung Malim ni. Biasalah misi nak melatih Jawatankuasa Mahasiswa Kolej (JMK) yang baru. Saya kan mantan. Keke. Bermula misi Melagang Puncak 9-11 Mei 2010. Lepas tu 26-30 Mei 2010 pula ada Kursus Timbangtara JMK lama untuk JMK baru. Lepas tu Penjelajahan Bakti ke Jakarta mungkin 9 - 14hb Jun 2010. Walawehh...macamne ni. Kenduri kawen sepupu pula 12hb Jun 2010. Kene buat pilihan ni. Kalau salah satu tukar tarikh boleh x? Tak suka la buat pilihan.(Oh..dia dah call tadi, suruh aku jadi pengapit? OHHHHHH..TIDAKKKKKKKKKKKKK.....

Lepas tu bolehla releks menanti waktu nak ROS + praktikum. ROS start 21 Jun 2010 sampai 2 Julai 2010, lepas tu praktikum dari 5 Julai 2010 sampai la 15 Oktober 2010. Oh, lupa pulak, masalah praktikum belum selesai lagi pun, dari taklimat praktikum sampai la ke tempat praktikum belum lagi confirm. Dengan lain kata, kami ni di awangan. Kalau OK takde masalah, kalau kene tukar sekolah, kena cari sekolah, cari rumah dan paling penting cari duit. Hihi..

OK...Adioss...Wassalam

No comments: