Belog Cikgu Rohiexa

Belog Cikgu Rohiexa
Kenangan Kita Umpama Buah Strawberi...

Tuesday, May 4, 2010

Kerana Sebatang Gigi...


Assalamualaikum..

Tidur tak lena, mandi tak basah, makan tetap kenyang..
Kerana sebatang gigi....

Kerana sebatang gigi..mungkin aku dianggap bisu..ataupun sengau..(HAHA)

Takde mende pon..tadi lepas cabut gigi kat klinik, kene gigit kapas sampai kembung muka..mana la nak leh bercakap..bercakap pon bukan orang paham..Saya pon pegi la merantau kejap ke pekan..nak cucuk duit yang tinggal berapa sen je kat bank *)$%..Tiba2 nak balik xleh start moto saya (sebenarnya moto pinjam)..Dahla datang sorang2..sapa pulak la saya nak suruh start..Tiba2 nampak dak laki elok je lepak depan bank lagi satu ^%$&*..Dengan muka kesian, saya pon mintak tolong beliau dengan menggunakan bahasa isyarat (rasanya org belajar pendidikan khas pon tak paham)...alahai nasibla die paham saya suruh start moto...Maka bole la start la moto itu, saya pon say thank you2, arigato segala (tatau la die paham ke tak)..HAHA..Nasib la, lepas ni bukan nak jumpa dia lagi pon..

P/s : Start sakit gigi dah lama...sejak raya tahun lepas dia menendang2 gusi nak keluar (macam baby lak), tapi sakit yang membawa ke cabut gigi ni start semalam..Maka tamatla riwayat kesan degil..eh..riwayat gigi comel saya itu..Bye2 Sayonara...Pesanan penaja..Sakit gigi ada dua pilihan..1..tampal..2..cabut(kalo dah rosak)..jangan simpan2..badan yg sakit...Betul ni..tak tipu..

Comel kan gigi ni..

No comments: