Belog Cikgu Rohiexa

Belog Cikgu Rohiexa
Kenangan Kita Umpama Buah Strawberi...

Friday, December 18, 2009

Kenapa aku jarang letak kisah hidup dalam blog aku??

Assalamualaikum dan Salam Maal Hijrah (masih belum terlewat kan)dan Salam Satu Malaysia (sekadar mengikut)..

Mungkin pengunjung atau lebih tepat lagi teman2 yang terjumpa secara tak langsung blog saya yg tak seberapa ini mungkin menyedari bahawa blog ini amat jarang sekali saya titipkan dengan luahan rasa atau pendapat saya atau liku2 kehidupan saya selama ini..sebenarnya ada beberapa perkara yang menyebabkan saya seorang pemalas nak menaip benda2 begitu.. salah satunya saya tiada cerita menarik untuk saya ceritakan @ saya dah lupakan cerita menarik tersebut kerana tidak sempat (malas menaip sebenarnya), lagi pula saya tidak pandai berkarang2 atau menyusun ayat..sebab itu bila saya membuat ayat untuk poster, tinta, flyer (saya merupakan exco penerbitan & informasi KHAR, UPSI), saya sering merujuk rakan2 kursus BM di sini.. Agaknya karangan saya tersebut kalau diberi markah hanya perolehi C- atau kalau ok sedikit pun mungkin B+..haha

sebenarnya saya ada banyak yang nak saya ceritakan disini..sebab sebenarnya saya sebenarnya tidak suka berkongsi cerita dengan org lain melalui bicara (skil komunikasi saya amat teruk). sy juga sedar memori manusia entah boleh entah tidak, mungkin dapat menampung kenangan2 bertera2 byte yang boleh kita compresskan dalam bentuk bertulis@bertaip..sori sy mencampur adukkan perkataan (kan saya kata saya teruk menulis)agaknya saya perlu menulis dalam point form kot, mudah untuk disemak kalau bagi guru atau pensyarah..bagaimanalah saya nanti kalau diminta mengajar subjek BM..emm...

ok la setakat ini la saya membebel..saya selalu membebel dalam facebook..senang2 dtgla menziarah...ok..wassalamm

No comments: