Belog Cikgu Rohiexa

Belog Cikgu Rohiexa
Kenangan Kita Umpama Buah Strawberi...

Tuesday, April 14, 2009

Hebatke anda?

Hebatkah seseorang itu kalo ade kekasih? ade rupe? ada duit? tapi kehidupan hanya dengan buku, org p kuliah die pegi, org balik kuliah die balik, org buat asg n hantar, die pun buat n hantar? Selain dari itu, xde lain.. Hidup mcm xde maknanya..tak reti bergaul dgn org..tp bila cakap..ya ampunnn..mcm la die hebat sgt..ckp mcmla pandai sgt (tp xdekan pun, walaupun dekan aku xpuji punya)..pastu ckpla boring...heh..kalo awk tu aktif, bermasyarakat, xde istilah boring hidup di U rasanye...cube tgk MPP, JMK dan lain2..takde mase nak boring2...hee...plezz laa...rugi idup 4 tahun kat U kalo skdr "menumpang " je....

p/s : malas nak bercakap dgn org yg akhirnya menyakitkan hati je.nak kondemn org je padahal xsedar diri..mcm die perfect sgt..plzzz laa..ini org pun ada ka?

3 comments:

moHd nOr izZaT b. mOhd jOhAri said...

betul3... :)

ROHIZA ABDUL WAHAB said...

ape yg betuinye cik izat? huhu

NurFarahAyu said...

amboi2.marah kat sape tu jmk baru nih..hehehe

ermm cam tekena lak kat btg idong ak...hehe..ak pun slalu jgk ckp borink...hohoho..

p/s: mgkn idop kat cni x kena ngn jiwa kowt...