Belog Cikgu Rohiexa

Belog Cikgu Rohiexa
Kenangan Kita Umpama Buah Strawberi...

Saturday, January 28, 2017

Dah 2017 dah weiii

Sepi sonyap aje belog i ni.. Kesian dia.. Dah nak habis Januari 2017  dah pun.. Gila bersawang belog ni... Owner dia busy, taktau la busy apa sangat... Nak kata kerja cikgu banyak kerja, haa memang pon.. Sebab tu kalau student cakap cita-cita nak jadi cikgu, aku cakap "Takyah la jadi cikgu, kerja banyak" Haha... Kalau terjadi juga, memang tabah gila la student tu...

Tapi ada kerja pun, aku longgok-longgok buat bila ada mood... Mood sekarang ke laut dah perginya... Mood aku nak bercuti aje... Nanti-nanti aku cerita kenapa eh... Sebelum lupa, Selamat Tahun Baharu 2017 dan Selamat Tahun Baharu Cina!! Gong Xi Fa Chai ✌✌✌ Cuti ni tak dapat balik, maka mereput la aku 6 hari kat sini...

No comments: