Belog Cikgu Rohiexa

Belog Cikgu Rohiexa
Kenangan Kita Umpama Buah Strawberi...

Saturday, August 6, 2011

New Life @ SMK Song..Part2

Assalamualaikum dan selamat berpuasa semua..dah 7 Ramadhan dah..7 hari dalam bulan Ogos juga dah berlalu..maksudnya..aku dah berada di sini dah lebih kurang sebulan lebih dah..Masih dalam proses menyesuaikan diri..Standard la..Bukan senang nak menyesuaikan diri dengan persekitaran, budaya, makanan di tempat orang..OBERSEA lagi..hehe..okla..jom saksikan gambar yang sempat aku snap dengan kamera henpon cap ayam aku..hehe


Dekat sini susah nak kedai makanan muslim..ada pun dekat pekan ada 1..pastu kantin sekolah aku ni..tapi masakan dia xsesedap masakan aku..so aku selalunya masaklah sendiri..puas hati..kenyang pun kenyang..eheh..bahan2 beli kat pasar pon kene hati2.. takut ade Bab 1..hehe


No comments: