Belog Cikgu Rohiexa

Belog Cikgu Rohiexa
Kenangan Kita Umpama Buah Strawberi...

Thursday, October 21, 2010

REXCO MEDIA

Dulu masa jadi rexco Biro Penerbitan dan Informasi, aku cukup suka ambil gambar. Tapi masa tu guna kamera DLSR Media je laa..tu pun D50. Memandangkan masa jadi rexco kamera tu still ok (jadi jmk kamera tu terus punah..haha), ada beberapa shoot yang aku suka untuk kongsikan disini..Aku suka subjek alam dan benda..bukan manusia..ni la hasilnya.. jeng..jeng..jeng

Balik kampung, kamera DSLR takde..so guna je la kamera digital biasa SAMSUNG aku tu..(masa tu beliau tak rosak lagi..hehe)..dapatla beberapa shoot yang menarik. Subjek alam jugak..aku set manual..sebab auto tak cantik..walaupun efek tak semenarik DLSR, tapi bagi kamera digital aku terberjaya menghasilkan efek seperti di bawah.. jeng..jeng..jeng...

7 MP je kamera aku ni tau....Duk kat kampung tak rajin sgt belek2 kamera..ye la cuti tak panjang sangat (jadi penunggu kolej)..penuhi dengan hobi aku je laa...(tido & tengok tv)..haha

2 comments:

HaZiMaH H.M.J said...

kak ija mmg terbaikk lah~~

ROhiExA said...

kenapa tetiba puji ni..ade pape ker..hahah..