Belog Cikgu Rohiexa

Belog Cikgu Rohiexa
Kenangan Kita Umpama Buah Strawberi...

Monday, March 22, 2010

Suratan atau Kebetulan..Pi Mai Pi Mai Tang Tu..

Tadi saya sebelum meeting program KHAR, saya bertemu dengan kawan saya si R, kenal melalui Facebook (FB), dia kawan secara maya lah kiranya, baru hari ni bertemu. Dia juga abang kepada kawanku semasa di sekolah menengah dulu. Saya taktau dia tunggu saya berapa lama sebab saya janji nak jumpa dalam 930, tapi menjelang 9.45 baru saya turun.

Turun-turun saya nampak dia dah..tetiba nampak plak seseorang yang macam saya kenal..Oh..cik Amin rupenyer...ehh...eh.....cik Amin staf KHAR...eh..die kenal la saya macam tu..saya kan JMK 'kesayangan' KHAR..huahuahu...rupa2nya, cik Amin housemate kawan saya, si R tadi..Lepas tu kami borak2 sambil makan di Green C..dan saya juga menjemput rakan seJMK saya Azmil yang juga kawan si R tadi..Azmil juga nampaknya terkujat dengan kehadiran kawan saya si R tadi..

Naik ke atas bilik, saya pun ceritakan cerita tadi kat rumet saya, rumet saya pula cakap tadi dia terserempak dengan cik Amin kat bawah juga tadi sebelum rumet saya tadi nak ke kampus, Kebetulan Cik Amin elok je mendarat menempek kat motor rumet saya. Borak2lah rumet saya dengan Cik Amin tanya buat apa kat situ, kata Cik Amin dia menunggu kawan katenyer..Rumet saya pun ade nampak gak kawan saya si R tadi..

Barulah rumet saya tau yg bersama2 Cik Amin tadi tu rupenyer kawan saya dan sedang menunggu sayalah tu di bawah tadi..Hehe..

P/s : Bestkan kebetulan..Kebetulan plak esok saya ade presentation, dan kebetulan saya masih tak tidur, adoiiiiiii..gi mana sihhhh...BYE!


No comments: